Retour / Schade

Levering en retour beleid

Verzenden
Happy Bee streeft ernaar om uw bestelling na ontvangst van betaling binnen 5 werkdagen te verzenden. Mocht de levering aanzienlijk vertraagd zijn, dan ontvang u een bericht op het door uw ingevoerde e-mailadres.

Let op: de bezorging door de verschillende bezorgdiensten kunnen door verschillende omstandigheden vertraging oplopen. Hier kunnen wij vanuit Happy Bee geen invloed op uitoefenen. Na uw bestelling ontvangt u een bevestiging en zodra de bestelling is verstuurd ontvangt u daar ook een bericht van.

Schade melden
Happy Bee doet er alles aan uw pakket in goede orde bij u te laten aankomen. We verpakken breekbare artikelen goed en vermelden op het pakket dat het breekbaar is. Indien er ondanks deze maatregelen toch schade is kunt u dit melden, zodat wij dit mogelijk kunnen verhalen bij de vervoerder. Happy Bee is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door de vervoerder of eventuele nevenschade. U kunt een schade aan een pakket melden via info@happybeegifts.nl. Om schade te verhalen vereist de vervoerder een duidelijke foto van het pakket en de kapotte inhoud. Indien schade verhaald kan worden op de vervoerder, zullen wij deze vergoeden aan de klant.

Verzendkosten
Nederland:
De actuele tarieven voor verzenden worden vermeld bij de bestelling, meestal versturen wij via DHL. Het is ook mogelijk uw pakket naar een afhaalpunt te laten versturen of deze na afspraak op te halen in Rotterdam. Voor bestellen vanuit de Waddeneilanden en het buitenland: neem contact met ons op via het contactformulier of mail.

Retourneren
Wilt u uw non-food bestelling of een deel daarvan annuleren? Geef dit dan binnen 14 dagen schriftelijk aan ons door via info@happybeegifts.nl. Na het annuleren  heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling of een gedeelte daarvan aan ons te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten** gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsplicht zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@happybeegifts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer dan beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. (** Verzendkosten worden alleen terug betaald als de gehele order teruggestuurd is en niet een deel.)

Let op: food artikelen zoals honing, snoepgoed, pollen, etc. en verzorgingsproducten worden niet teruggenomen i.v.m. hygiëne. Dit staat tevens in de algemene voorwaarden vermeld.